Zwroty i reklamacje
Oferujemy naszym klientom aż 30 dni, aby zmienić zdanie i zwrócić towar.
Zwrot środków zostanie dokonany tę samą metodą, w której opłacono przesyłkę.
Zostanie on dokonany w najkrótszym możliwym terminie, maksymalnie do 14 dni roboczych.
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Wyślij nam wiadomość email
na adres: sklep@bellegra.pl
Odpowiadamy na wszystkie pytania
Dodatkowe informacje:
1. W zespole Bellegra dokładamy wszelkich starań, aby wysyłać do Państwa produkty pozbawione wad, dlatego tez zlecamy sprawdzenie każdej przesyłki przed jej wysłaniem, a następnie, w zależności od charakterystyki towaru, odpowiednie jej zabezpieczenie w sposób taki, aby docierały one do Państwa nienaruszone. Jednakowoż każdorazowo prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki bezpośrednio przy kurierze, a w przypadku napotkania szkody, o natychmiastowe sporządzenie tzw. protokołu szkody, który kurier powinien posiadać bezpośrednio przy sobie. Dokument ten znacznie przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji u producenta.
2. W przypadku zdecydowania się na zwrot produktu, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014r., poz. 827) Konsument ma prawo odstąpić od umowy zakupu bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki, jednakże Klientom, będącym Konsumentami, naszego sklepu internetowego Bellegra oferujemy możliwość zwrotu pełnowartościowego produktu lub wymiany na inny w terminie aż 30 dni od dnia zakupu. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje w przypadku towarów wykonanych na indywidualne zamówienie Konsumenta.
3. Zalecamy skorzystanie z formularza odstąpienia od umowy, a następnie przesłanie skanu wypełnionego dokumentu na nasz adres mailowy sklep@damidomo.pl, bądź też dołączenie wypełnionego dokumentu do zwracanej przesyłki. W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Państwu pieniądze niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. W przypadku, gdy towar okazał się być fabrycznie wadliwy, zwrócimy Państwu także i koszty wysyłki. W każdym innym przypadku koszty odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący. Prosimy wziąć pod uwagę, iż to kupujący odpowiada za ewentualnie uszkodzenia powstałe w trakcie transportu zwrotnego.